Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 9 d’abril del 2012


Crítica de la pel·lícula "Ira de titanes"


Ahir vaig anar a veure aquest film i, abans d'entrar estava bastant il·lusionat i tenia les expectatives molt altes. La pel·lícula està bé pel que fa a efectes especials, però l'argument és pobre i el seu desenvolupament és previsible. Tot i això, ens presenta moltes criatures mitològiques com les quimeres o els titans. Però hi ha un petit detall que considero que no és correcte: en un moment de la pel·lícula el protagonista ens parla de "gegants" quan són ciclops els que apareixen. A més, ens parla de les divinitats anteriors als déus olímpics, com Cronos, i de llocs emblemàtics de la mitologia com el Tàrtar, residència d'Hades. Segons la meva opinió, ja no hi haurà més pel·lícules d'en Perseu, ja que totes les divinitats es moren o desapareixen, per tant, si no hi ha déus, no hi ha semidéus.


A mi aquesta pel·lícula em va agradar, ja que és del gènere que m'entusiasma, i aquesta és millor que la primera. Crec que està bé que es facin pel·lícules taquileres sobre l'antiguitat clàssica, ja que se n'han fet moltes, però no han assolit gran fama. Tot i això, en realitat a lla gent li agrada aquest tipus de pel·lícules, perquè aquests últims anys se n'han fet unes quantes, com "Centurión", "La legión del águila" o aquesta per citar alguns exemples. Convido a la gent a veure-les, i aquí us deixo el tràiler d'"Ira de titanes" per convèncer els indecisos a veure-la...







2 comentaris:

  1. Jo també l'he vista i estic d'acord amb la teva visió de la pel·lícula, però pel que fa al que afirmes al segon paràgraf, m'agradaria remarcar que hi ha hagut grans pel·lícules "de romans" que han marcat fites en la història del cinema. Les oscaritzades "Ben-Hur" o "Gladiator" o , més recentment, la taquillera "Ágora" en són bons exemples...

    ResponElimina
  2. Jo no he vist la pel·lícula i no sé, quan tindré temps per veure-la, mentrestant, Arnau, et convido a publicar a La cinta de Νίκη, seguint les pautes d'edició del bloc de referents clàssics en el cinema, la teva valoració.

    ResponElimina